مدیریت امور پرسنلی
مدیریت امور پرسنلی :
برای دستیابی به اهداف مدیریت منابع انسانی واجرای خط ومشی های آن مدیریت منابع انسانی نیازمند به تشکیلات وسازمانی می باشد تارابطه بین سه عامل مهم سازمانی وظایف،افرادواشیاءرابه منظور به اهداف برقرار نماید.
وظایف عبارت است ازکارهائی که انجام آن به عهده فرد یا افرادیکه به استخدام یک موسسه درآمده اندمحول می گردد.لزوم انجام وظایف یعنی حدود مسوولیت ودراختیارگذاشتن امکانات لازم می باشد.
منظوراز اختیار مجموعه قدرت وحقوقی است که فردبرای انجام وظایف محوله ازآن استفاده می کنند.یکی ازمهمترین ومتداولترین مسایل ومشکلات مدیریت درسازمانها عدم کفایت روسا ومدیران دراستفاده ازاصل تفئیض اختیار است.
نتایج یک تفویض اختیار خوب :
· مدیریت فرصت پیدا می کند که کوشش وفکرخود را صرف امور مدیریت نماید.
· به افراد فرصت وموجبات پیشرفت وترقی داده می شود.
وظایف مدیریت امورپرسنلی در رابطه با سایرمدیران :
· وظیفه صفی
· وظیفه هماهنگی
· وظیفه خدماتی
وظایف مدیریت امور پرسنلی :
·راهنمائی وارائه نظر تخصص به مسولاندرباره مسایل پرسنلی
· تشخص سلامت سازمان با توجه به کارآئی کارکنان
· تهیه وتنظیم رویه های پرسنلی
·ایجادهماهنگی ویکنواختی دراجرای برنامه وخط ومشی ها و عملیات استخدامی
جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .
09129267044 خانم شاکر دوست