صبا مشاور - مشاور قانون کار و تامین اجتماعی

مجموعه صبا مشاور ارائه دهنده مشاوره تخصصی به کارفرمایان و کارگران محترم در زمینه قانون کار و تامین اجتماعی ارائه مشاوره رایگان قانون کار و تامین اجتماعی - تماس 09129267044

صبا مشاور - مشاور قانون کار و تامین اجتماعی

مجموعه صبا مشاور ارائه دهنده مشاوره تخصصی به کارفرمایان و کارگران محترم در زمینه قانون کار و تامین اجتماعی ارائه مشاوره رایگان قانون کار و تامین اجتماعی - تماس 09129267044

صبا مشاور - مشاور قانون کار و تامین اجتماعی

این مجموعه سعی دار با اتکا به کارشناسان مجرب و ممتاز، خدمتگزار جامعه شریف کارفرمایی و کارگری کشور عزیزمان باشد.
اخبار روز روابط کار و تامین اجتماعی، ارائه مشاور قانون کار، مشاور تامین اجتماعی، بیمه بیکاری، از کار افتادگی و ... همچنین پیگیری مصوبات و تغییر قوانین مرتبط با بهره گیری از خدمات مجموعه صبا مشاور
در اقدامی نوین مجموعه صبا مشاور اماده است تا مشاوره های خود را در خصوص دعاوی حقوقی، کیفری، ارث، خانواده و ... را عرضه نماید.
با تماس با این مجموعه میتوانید از مشاوره رایگان قانون کار و مشاوره رایگان تامین اجتماعی بهره ببرید.
شماره تماس 09129267044 خانم شاکری

۵۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

آموزش و دوره محتوای HSE( حفاظت ،ایمنی و بهداشت کار )

لیست دوره های آموزش ایمنی و بهداشت یا HSE تخصصی است. این آموزشها از طرف صاحبان شرکتهای آموزشی با مجوزموسسات معتبر برگزارمیشود. آموزشهای ایمنی بهداشت و محیط زیست توسط اساتید مجرب همکاران و تیم تدویگران ارائه میشود. دوره های آموزشی حضوری بوده و گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان تعلق میگیرد.

لیست دوره های آموزش ایمنی و بهداشت تدوینگران شامل تمام مباحث مربوط با علم HSE است. لیست دوره های آموزش ایمنی و بهداشت به چند زیر مجموعه تقسیم میشود که متناسب باهر عنوان لیست دوره های آموزش ایمنی و بهداشت در آنها گنجانده شده است.

آموزش عمومی ایمنی  و بهداشت کار وی‍ژه کارگران پیمانکار

 در شرایط کنونی در کشور ما با توجه به  روند رو به رشد برون سپاری عملیات و فعالیت سازمانها و در نتیجه افزایش تعدادشرکتهای پیمانکاری ، علاوه بر محسنات این اقدام  ،مشکلاتی را نیز ایجاد نموده است که از جمله این مشکلات می توان به حوادث پیمانکاران وازدیاد آن  و تحمیل خسارات و مشکلات حقوقی حوادث از جمله پرداخت غرامت ها وتوقف فعالیت ها اشاره نمود که مشکلات ذکر شده ضرورت توجه به مبحث ایمنی پیمانکاران  را  هر چه بیشتر پر رنگ می نماید .

اولین و اصولیترین روش پیشگیری از حوادث بخصوص در شرکت های پیمانکاری آگاه سازی کارکنان  آن مجموعه ها با اصول ومقررات ایمنی و شرایط استاندارد کاری جهت پیشگیری از حوادث (ایمنی پیمانکاران)می باشد . قطعا با ارائه آموزش ایمنی پیمانکاران شاهد وقوع حوادث کمتری در سازمانها و صنایع خواهیم بود و شرکت های پیمانکاری در یک محیط کار سالم و ایمن مشغول به کار می شوند واین کاهش حوادث  موجب افزایش بهره وری درشرکت های پیمانکاری و در نتیجه باعث افزایش سود واز آن مهمتر سالم بودن نیروی انسانی می گردد .

بنا بدلایل ذکر شده  معاونت روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  در سال 1394 اقدام به انتشار شیوه نامه جامع اموزش پیمانکاران نمود  ودر این شیوه نامه نحوه اموزش ایمنی پیمانکاران جهت اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاری تشریح گردید .

یکی از مراحل اصلی و زمان بر فرایند دریافت صلاحیت ایمنی پیمانکاری ، برگزاری دوره آموزشی ایمنی  و بهداشت کار وی‍ژه کارگران پیمانکار (آموزش ایمنی پیمانکاران) می باشد .

 

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست

آیین نامه حفاظت بهداشت و ایمنی

بر اساس ماده ۸۵ قانون کار مصوبات شورای عالی حفاظت فنی برای کلیه کارگاهها ، کارفرمایان ، کارگران و کارآموزان الزامیست  ، در واقع این مصوبات که در قالب آیین نامه و یا دستورالعمل اجرایی تدوین گردیده است به عنوان یک راهنما و معیار در زمینه ایمن سازی کارگاهها می باشد و در حوادث حین انجام کار نیز مبنایی برای تعیین میزان قصور کارفرما ،کارگر ، و پیمانکار  ( در پروژه های پیمانکاری ، پیمانکار نسبت  به افراد تحت امر خود کارفرما محسوب می گردد ) می باشد.

فرهنگ ایمنی و حفاظتی در محیط کار ارتباط مستقیم با سلامت و بهداشت نیروی کار، رشد و توسعه اقتصادی جوامع دارد و مدیریت منابع انسانی نیازمند صیانت از نیروی کار و ایمن سازی محیط است.در تمامی کشورهای توسعه یافته جهت پیشگیری از حوادث شغلی و اثرات سؤ آن قوانین و مقرراتی تحت عنوان آیین نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار تهیه می شود .

 

آیین نامه حفاظت و بهداشت و ایمنی

در ماده 58 قانون کار آمده است « برای صیانت کار نیروی انسانی و منابع مادی کشور رعایت دستورالعمل‌هایی که ازطریق شورای عالی حفاظت فنی (جهت تأمین حفاظت فنی) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (جهت جلوگیری از بیماری‌های حرفه‌ای و تأمین بهداشت کار و کارگر و محیط کار) تدوین می شود، برای کلیه کارگاه ها، کارفرمایان و کارگران و کرآموزان الزامی است»حسب ماده 86 قانون کار مسئولیت تهیه موازین و آیین‌نامه‌های حفاظت فنی به شورای عالی حفاظت فنی سپرده شده است. همچنین بر اساس تبصره 1 ماده 96 قانون کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئول برنامه‌ریزی، کنترل، ارزشیابی و بازرسی در زمینه بهداشت کار و درمان کارگری بوده و موظف است اقدامات لازم را دراین زمینه به عمل آورد.

کار مجاناً در اختیار هر کارگر ‌لباس ‌دو دست ‌در هر سال ‌است ‌کارفرما موظف : 61 ‌ماده ‌کارگر بتواند به ‌شود که ‌تهیه ‌و طوریکار باشد ‌با نوع ‌کار باید مناسب ‌لباس .بگذاردراحتی‌ وظائف‌ خود را انجام‌ دهد و موجب‌ بروز سوانح‌ نگردد.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست

آیین نامه کارگری

متن قانون‌ کار مصوب 29 آبان‌ 1369

فصل اول - متن قانون کار مصوب 29 آبان 1369

ماده1

کلیه کارفرمایان، کارگران ، کارگاهها، موسسات تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از این قانون می باشند.

ماده2

کارگر از لحاظ این قانون کسی است که بهر عنوان در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد ، حقوق ، سهم سود و سایرمزایا به درخواست کارفرما کار می کند.

ماده3

کارفرما شخصی است حقیقی یا حقوقی که کارگر به درخواست و به حساب او در مقابل دریافت حق السعی کار میکند مدیران و مسئولان و به طور عموم کلیه کسانیکه عهده دار اداره کارگاه هستند نماینده کارفرما محسوب می شوند وکارفرما مسئول کلیه تعهداتی است که نمایندگان مذکور در قبال کارگر به عهده می گیرند در صورتیکه نماینده کارفرماخارج از اختیارات خود تعهدی بنماید و کارفرما آن را نپذیرد در مقابل کارفرما ضامن است .

آیین نامه حفاظت و بهداشت و ایمنی

ماده4

کارگاه محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده او در آنجا کار می کند. از قبیل موسسات صنعتی ،کشاورزی ، معدنی ، ساختمانی ، ترابری ، مسافربری ، خدماتی ، تجاری ، تولیدی ، اماکن عمومی و امثال اینها. کلیه تاسیساتی که به اقتضای کار متعلق به کارگاه اند از قبیل نمازخانه ، ناهارخوری ، تعاونیها ، شیرخوارگاه ، مهدکودک ، درمانگاه، حمام، آموزشگاه حرفه ای ، قرائت خانه ، کلاسهای سواد آموزی و سایر مراکز آموزشی و اماکن مربوط به شورا و انجمن اسلامی و بسیج کارگران ، ورزشگاه و وسایل ایاب و ذهاب و نظایر آنها جزء کارگاه می باشند.

ماده5

کلیه کارگران ، کارفرمایان ، نمایندگان آنان و کارآموزان و نیز کارگاهها مشمول مقررات این قانون می باشند.

ماده6

بر اساس بند چهار اصل چهل و سوم و بند شش اصل دوم و اصول نوزدهم ، بیستم و بیست و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، اجبار افراد به کار معین و بهره کشی از دیگری ممنوع و مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشنداز حقوق مساوی برخوردارند و رنگ ، نژاد ، زبان و مانند اینها سبب امتیاز نخواهد بود و همه افراد اعم از زن و مردیکسان در حمایت قانون قرار دارند و هر کس حق دارد شغلی را که به آن مایل است و مخالف اسلام و مصالح عمومی وحقوق دیگران نیست برگزیند.

فصل دوم- قرارداد کار و شرایط اساسی انعقاد آن‌

ماده7

قرارداد کار عبارتست از قرارداد کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق السعی کاری را برای مدت موقت یا مدت غیر موقت برای کارفرما انجام می دهد.

 

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست

بیمه بیکاری

ماده1

کلیه مشمولین قانون تأمین اجتماعی که تابع قوانین کار و کار کشاورزی هستند مشمول مقررات این قانون می‌باشند.

‌تبصره:

گروههای زیر از شمول مقررات این قانون مستثنی هستند:

۱ – بازنشستگان و ازکارافتادگان کلی.

۲ – صاحبان حرف و مشاغل آزاد و بیمه‌شدگان اختیاری.

۳ – اتباع خارجی.

ماده2

بیکار از نظر این قانون بیمه شده‌ای است که بدون میل و اراده بیکار شده و آماده کارباشد.

‌تبصره1

بیمه شدگانی که به علت تغییرات ساختار اقتصادی واحد مربوطه به تشخیص وزارتخانه ذیربط و تأیید شورای عالی  کاراربیکارموقت‌ شناخته شوندنیزمشمول مقررات این قانون خواهند بود.

تبصره2

بیمه شدگانی که به علت بروز حوادث قهریه و غیر مترقبه از قبیل سیل، زلزله جنگ، آتش‌سوزی و… بیکار می‌شوند با معرفی واحد کار و‌امور اجتماعی محل از مقرری بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد.

ماده3

بیمه بیکاری به عنوان یکی از حمایت‌های تأمین اجتماعی است و سازمان تأمین اجتماعی مکلف است با دریافت حق بیمه مقرر،به‌بیمه‌شدگانی که طبق مقررات این قانون بیکار می‌شوند مقرری بیمه بیکاری پرداخت نماید.

 

ماده 4

بیمه شده بیکار با معرفی کتبی واحد کار و امور اجتماعی محل از مزایای این قانون منتفع خواهد شد.

‌تبصره

بیکاران مشمول این قانون کلیه حقوق و مزایا و خسارات مربوطه (‌موضوع قانون کار) را دریافت خواهند کرد.

ماده5

حق بیمه بیکاری به میزان (۳%) مزد بیمه شده می‌باشد که کلاً توسط کارفرما تأمین و پرداخت خواهد شد.

‌تبصره

مزد بیمه شده و نحوه تشخیص تعیین حق بیمه بیکاری، چگونگی وصول آن، تکلیف بیمه شده و کارفرما و همچنین نحوه رسیدگی به‌اعتراض، تخلفات وسایر مقررات مربوطه در این مورد بر اساس ضوابطی است که برای حق بیمه سایرحمایتهای تأمین اجتماعی در قانون و مقررات‌ تأمین اجتماعی پیش‌بینی شده است.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست

مشمولین دریافت مقرری بیمه بیکاری:

   
 

بیکار، از نظرقانون بیمه بیکاری، بیمه شده ای است که بدون میل و اراده خود بیکار شده و آماده به کار باشد. چنانچه بیمه شده شمول قانون کار و تامین اجتماعی بدون میل و اراده خود بیکار گردند درصورت معرفی توسط واحدهای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و احراز شرایط قانونی به نسبت سوابق پرداخت حق بیمه می توانند از حمایت بیمه بیکاری برخوردار گردند، ضمنا براساس این قانون، چنانچه بیمه شده ای به علت تغییرات ساختاراقتصادی کارگاه مربوطه و به تشخیص وزارتخانه ذیربط و تائید شورایعالی کار ، بیکارموقت شناخته شود وهمچنین بیمه شدگانی که به علت حوادث غیرمترقبه مانند سیل ، زلزله ، جنگ ، آتش سوزی بیکار شوند، میتوانند از مقررات این قانون استفاده نمایند .تشخیص ارادی بودن یا غیرارادی بودن بیکاری بیمه شده ، برعهده کمیته ای متشکل از نمایندگان این سازمان و اداره کارواموراجتماعی محل اشتغال بیمه شده است.

   

چند نکته مهم

   
  • کارگران فصلی در صورتی که صرفا در اثنای فصل کار اخراج گردیده و بیکاری آنها بلا اراده تشخیص داده شود مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری خواهند بود.

   
  • بیکاران دارای قرارداد کار با مدت معین در صورتی که براساس رأی مراجع حل اختلاف در اثنای مدت قرارداد اخراج گردیده باشند مشمول استفاده از بیمه بیکاری خواهند بود.

   
  • افراد شاغل در کارهایی که ماهیت آن جنبه دائمی دارد و براساس قرارداد کار در مدت معینی مشغول کار بوده اند . با تشخیص واحدهای تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، در صورتی که در پایان قرارداد بیکار شوند و در آخرین کارگاه حداقل یک سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، مورد حمایت قرارگرفته و مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری خواهند شد.

   

اقدامات لازم برای اعلام وضعیت بیکاری:

   

بیمه شده بیکار ، برای دریافت مقرری بیمه بیکاری، باید حداکثر ظرف مدت 30 روز از تاریخ بیکاری موضوع را به واحد تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ذیربط اطلاع دهد و آمادگی خود را برای اشتغال به کار تخصصی خود یا کار مشابه آن اعلام کند

بیمه بیکاری هنرمندان

ماده1

کلیه مشمولین قانون تأمین اجتماعی که تابع قوانین کار و کار کشاورزی هستند مشمول مقررات این قانون می‌باشند.

‌تبصره:

گروههای زیر از شمول مقررات این قانون مستثنی هستند:

۱ – بازنشستگان و ازکارافتادگان کلی.

۲ – صاحبان حرف و مشاغل آزاد و بیمه‌شدگان اختیاری.

۳ – اتباع خارجی.

ماده2

بیکار از نظر این قانون بیمه شده‌ای است که بدون میل و اراده بیکار شده و آماده کارباشد.

‌تبصره1

بیمه شدگانی که به علت تغییرات ساختار اقتصادی واحد مربوطه به تشخیص وزارتخانه ذیربط و تأیید شورای عالی  کاراربیکارموقت‌ شناخته شوند نیزمشمول مقررات این قانون خواهند بود.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست

  

شکایت از کارفرما بابت بیمه

بیمه نکردن کارفرما | اگر کارفرما کارگر را بیمه نکند چه اتفاقی می افتد؟ بیمه نکردن کارفرما یکی از موضوعات شایع در روابط بین کارگر و کارفرما است که مردم برای دریافت  مشاوره حقوقی اداره کار به ما مراجعه می کنند. شاید برای شما هم سوال باشد که اگر کارفرما حق بیمه را پرداخت نکند یا اینکه اگر کارفرما کارگر را بیمه نکند چه اتفاقی می افتد ؟ و اینکه آیا شکایت از کارفرما بابت رد نکردن بیمه ممکن است یا خیر.

ما این مطلب را به کمک کارشناسان حقوقی مان ترتیب داده ایم تا آن چه درباره بیمه نکردن کارفرما لازم است بدانید را در اختیار تان قرار دهیم. اگر می خواهید بدانید نحوه محاسبه جریمه بیمه نکردن کارفرما چگونه انجام می شود یا میزان جریمه کارفرما برای بیمه نکردن کارگر چقدر است؟ چرا کارفرما بیمه نمی کند؟ حکم بیمه نکردن کارگرجیست؟ این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

شکایت از کارفرمابابت بیمه

 

اگر نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل اداره کار، مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره حقوقی رایگان، مشاوره حقوقی تلفنی و یا مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری دارید، حتما با گروه یارا مشاور تماس بگیرید.

بیمه نکردن کارگر توسط کارفرما | رد نکردن بیمه توسط کارفرمابیمه، حقی است که قانون گذار در قانون کار و قانون تامین اجتماعی، جهت حمایت ازکارگران در نظر گرفته است و کارفرما را مسئول بیمه نمودن کارگران نموده است.

در واقع بیمه یکی از تدابیر حمایتی قانون گذار می باشد قانون گذار ماده ۲۸ قانون تامین اجتماعی  را به منشاء حق بیمه اختصاص داده است.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست

  

شکایت از کارفرمابابت عیدی و سنوات

شکایت از کارفرمایی که عیدی ، پاداش یا سنوات نمی دهد !

اکنون که به روزهای آخر سال نزدیک می شویم و بحث عیدی گرفتن از کارفرما، محاسبه عیدی کارمندان و عیدی ندادن کارفرماست، بسیاری از مردم برایشان سوال است که درصورتی که کارفرما عیدی ، پاداش یا سنوات ندهد، آیا می توان از او شکایت کرد؟در این مطلب ، این موضوع را مفصل بررسی کرده ایم. با خواندن این مطلب به امکان شکایت از کارفرما برای عیدی ندادن پی خواهید برد.

در صورت دریافت نکردن عیدی و پاداش و سنوات آیا می توان از کارفرما شکایت کرد؟ شکایت از کارفرما بابت پرداخت نکردن عیدی و سنوات کارگر و شکایت بابت عدم پرداخت بیمه توسط کارفرما و پرداخت نکردن عیدی کارمندان از شایع ترین دعاوی اداره کار است که توسط کارگران مطرح می گردد و نسبت به سایر دعاوی با سهولت بیشتری امکان اثبات دارد و تنها کافی است که در شکایت پرداخت نکردن عیدی و سنوات کارگران وشکایت به جهت عدم پرداخت بیمه توسط کارفرما رابطه کارگری و کارفرمایی فی مابین کارگر و کارفرما اثبات گردد تا کارفرما به جهت پرداخت نکردن عیدی و سنوات کارگران و یاعدم پرداخت حق بیمه توسط کارفرما محکوم گردد و از این حیث با توجه به تخلفی که کارفرما مرتکب می گردد به پرداخت و جریمه عدم پرداخت عیدی و سنوات و همچنین بابت بیمه نکردن کارگر، از طرف سازمان تامین اجتماعی کارفرما به دو تا ده برابر مبلغ حق بیمه ای که می بایست پرداخت می کرد محکوم می گردد.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست

 

 

 

 

مشاوره وقانون کار

در این مقاله که توسط وکیل اداره کار تنظیم و نوشته شده است، میخواهیم راجب دعاوی اداره کار کار صحبت کنیم که قوانین اداره کار چیست و بهترین وکیل اداره کار چه کسی است و چگونه از مشاوره حقوقی اداره کار استفاده نماییم. تا پایان مقاله همراه ما باشیدو جهت داشتن سوال می توانید از قسمت نظرات سوال خود را بپرسید.

وکیل اداره کار کیست؟

وکیل اداره کار شخصی است که توانایی و اطلاعت کافی درباره قوانین اداره کار، بیمه وتمامی بخش نامه ها دارد و به تمامی شعب اداره کار دسترسی و آشنایی دارد. شما می توانید براحتی با یک وکیل پایه یک اداره کار حق و حقوق خود را براحتی بگیرید یا از وکیل اداره کار تلفنی ما کمک بگیرید.

وکیل اداره کار باید حق کارگر را از کارفرما و بلعکس حق کارفرما را از کارگر در صورتی که حق با آنها باشد را یگیرد و بتواند اختلافات را حل و فصل نماید. اگر شما در گرفتن وکیل برای اداره کار مشکل دارید می توانید از مشاوره حقوقی ما استفاده کنید و یا به صورت قسطی گرفتن وکیل برای اداره کار اقدام کنید تا بتوانید حق خود را بگیرید.

 

مشاوره و وکیل قانون کار

 

بهترین وکیل اداره کار تهران

اگر سما شخصی هستید کارگر که برای یک کارفرما کار می کنید و حق و حقوق شماضایع شده است و به دنبال بهترین وکیل اداره کار تهران هستید، بدون شکمبن مشاورمی تواند بهترین انتخاب شما باشد، زیرا دارای صدهها نمونه رای موفق در زمینه بیمه، حقوق معوقه و سنوات و دیگر موضوعات هستند و میشه به صورت یک تیم کار می کنند تااشتباه نزدیک به صفر شود.

گروه وکلای یارامشاور با پیش از ۱۰ وکیل اداره کار همکاری می کند که شما با کمک آنهامی توانید حق خود را بگیرید که آنها می توانند :

عیدی، بیمه ، سنوات، حق اولاد و مسکن باشد که کار را برای شما عزیزان راحت میکنند.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست

تنظیم قرارداد با کارگر

کارگر و کارفرما در قرارداد کار میان کارگر و کارفرما چه کسانی هستند؟

برای ارائه تعریفی از کارگر و این چه فرد یا افرادی به عنوان کارگر تلقی می‌شوند به این تعریف و نکات آن دقت کنیم:

مطابق با آنچه در ماده ۲ قانون کار آمده است، کارگر از لحاظ این قانون، کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد، حقوق، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می‌کند .

آنچه به عنوان مهم ترین نکات در دل این ماده قابل توجه است شامل موارد زیر است :

 قانون کار از واژه کسی استفاده کرده است به آن معنی که اشخاص حقیقی به عنوان کارگر شناخته می‌شوند و اشخاص حقوقی مشمول این عنوان نمی باشند.

 واژه به هر عنوان در ماده ۲ معنایی عام دارد و اشاره به این دارد که انجام هرگونه فعالیتی از جانب یک کارگر اعم از فعالیت‌های یدی، فکری به درخواست کارفرما ، مشمول این قانون بوده و آن فرد کارگر محسوب می‌شود.

پس هر فردی با هر سطح سواد و تحصیلاتی تحت هر عنوان شغلی، زمانی که به دستور یا به عبارتی به تبعیت از کارفرما، انجام کاری را به عهده بگیرد و در برابر آن مزد،حقوق دریافت کند این فرد کارگر تلقی شده است و مشمول قانون کار قرار خواهد گرفت.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست

وکیل اداره کار

وکیل اداره کار

در این مقاله که توسط وکیل اداره کار تنظیم و نوشته شده است، میخواهیم راجب دعاوی اداره کار صحبت کنیم که قوانین اداره کار چیست و بهترین وکیل اداره کار چه کسی است و چگونه از مشاوره حقوقی اداره کار استفاده نماییم. تا پایان مقاله همراه ما باشیدو جهت داشتن سوال می توانید از قسمت نظرات سوال خود را بپرسید.

وکیل اداره کار کیست؟

وکیل اداره کار شخصی است که توانایی و اطلاعت کافی درباره قوانین اداره کار، بیمه وتمامی بخش نامه ها دارد و به تمامی شعب اداره کار دسترسی و آشنایی دارد. شما میتوانید براحتی با یک وکیل پایه یک اداره کار حق و حقوق خود را براحتی بگیرید یا از وکیل اداره کار تلفنی ما کمک بگیرید.

وکیل اداره کار باید حق کارگر را از کارفرما و بلعکس حق کارفرما را از کارگر در صورتی که حق با آنها باشد را یگیرد و بتواند اختلافات را حل و فصل نماید. اگر شما در گرفتن وکیل برای اداره کار مشکل دارید می توانید از مشاوره حقوقی ما استفاده کنید و یا به صورت قسطی گرفتن وکیل برای اداره کار اقدام کنید تا بتوانید حق خود را بگیرید.

 

وکیل اداره کار

 

بهترین وکیل اداره کار تهران

اگر سما شخصی هستید کارگر که برای یک کارفرما کار می کنید و حق و حقوق شماضایع شده است و به دنبال بهترین وکیل اداره کار تهران هستید، بدون شک یارا مشاورمی تواند بهترین انتخاب شما باشد، زیرا دارای صدهها نمونه رای موفق در زمینه بیمه،حقوق معوقه و سنوات و دیگر موضوعات هستند و میشه به صورت یک تیم کار می کنند تااشتباه نزدیک به صفر شود.

گروه یارا مشاور با پیش از 10 وکیل اداره کار همکاری می کند که شما با کمک آنها میتوانید حق خود را بگیرید که آنها می توانند :

عیدی، بیمه ، سنوات، حق اولاد و مسکن باشد که کار را برای شما عزیزان راحت میکنند.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست