مشاوره و وکالت دعاوی کارگری و کارفرمائی
شرایط وکیل اداره کار :
وکیل اداره کار میباست تسلط کامل به قانون کارداشته باشد.
آیین دادرسی کار را کاملا بشناسد .
با قوانین وآیین نامه های مربوط به کار و کارگر آشنا باشد .
آیین دادرسی دیوان عدالت اداری بداند .
علارقم اطلاعات مذبور ازقوانین حقوقی و کیفری هم مطلع باشد .
آنچه در خصوص دعاوی اداره کار باید بدانید
کارگر به چه کسی گفته میشود ؟
کارگر از لحاظ قانون کار کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حقوق و سایرمزایابه درخواست کارفرما کارمیکندتمامی افرادی که مشمول این تعریف باشند، ازنظر قانون،کارگرمحسوب می شوند و تفاوتی میان نگهبان یککارگاه با مدیرفنی آن نیست (وکیل عاوی اداره کار).
کارفرما از نظر قانونی چه کسی است ؟
کارفرما نیز شخصی است که کارگر به درخواست و به اعتبار او در مقابل دریافت حقوق وسایر مزایا کار می کند. مدیران ومسئولانی که عهده دار اداره کارگاه هستند، نماینده کارفرما محسوب می شوند. کارفرمایان میتوانند در خصوص دراختیارداشتن وکیل دعاوی کارگری با دادن معرفی نامه به شخص مورد نظر امکان استفاده از اطلاعات یک وکیلاداره کار را داشته باشند.
جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .
09129267044 خانم شاکر دوست