مجموعه صبا مشاور ارائه دهنده مشاوره تخصصی به کارفرمایان و کارگران محترم در زمینه قانون کار و تامین اجتماعی ارائه مشاوره رایگان قانون کار و تامین اجتماعی - تماس 09395881794 خانم شاکردوست
مجموعه صبا مشاور ارائه دهنده مشاوره تخصصی به کارفرمایان و کارگران محترم در زمینه قانون کار و تامین اجتماعی ارائه مشاوره رایگان قانون کار و تامین اجتماعی - تماس 09395881794 خانم شاکردوست
این مجموعه سعی دار با اتکا به کارشناسان مجرب و ممتاز، خدمتگزار جامعه شریف کارفرمایی و کارگری کشور عزیزمان باشد. اخبار روز روابط کار و تامین اجتماعی، ارائه مشاور قانون کار، مشاور تامین اجتماعی، بیمه بیکاری، از کار افتادگی و ... همچنین پیگیری مصوبات و تغییر قوانین مرتبط با بهره گیری از خدمات مجموعه صبا مشاور در اقدامی نوین مجموعه صبا مشاور اماده است تا مشاوره های خود را در خصوص دعاوی حقوقی، کیفری، ارث، خانواده و ... را عرضه نماید. با تماس با این مجموعه میتوانید از مشاوره رایگان قانون کار و مشاوره رایگان تامین اجتماعی بهره ببرید. شماره تماس 09395881794 خانم شاکردوست
امروزه کار در سالن های زیبایی یکی از پولسازترین و شادترین شغل های جهان محسوب می شود. ازآنجایی که مدیریت سالن نقش بسزایی در ارتقاء سطح آرایشگاه و افزایش مشتری و همچنین درآمد میشود، باید توجه بسیاری به این موضوع نشان داد. پس قبل از راه اندازی سالن زیبایی بهتر است به آموزش و توانمندسازی خود توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید به راحتی از پس این موقعیت مهم بر بیایید.
مدیریت سالن زیبایی با مهارت هایی که دارد می تواند محیط آرایشگاه را مطلوب سازد و شرایط را برای افزایش مشتری و درآمد میسر سازد.
ویژگی های شخصیتی مدیریت سالن زیبایی
مدیریت سالن زیبایی باید علاقه و شخصیت متناسب برای این حیطه شغلی را داشته باشد. در واقع مدیرآرایشگاه باید شخصیت برون گرا و داوری کننده داشته باشد. همچنین باید از ارتباط با مردم لذت ببرد وشخصیت کمک کننده ای داشته باشد. مدیریت سالن زیبایی باید بسیار معاشرتی و اهل خوش و بش کردن باشد. همچنین باید نیازهای دیگران را اولویت بر نیازهای خود بداند.
مدیریت سالن زیبایی باید در کار خود خلاقیت داشته باشد. همچنین در عین صمیمی بودن باید قاطع باشد.وی باید از پوشش آراسته و زیبایی برخوردار باشد و از توانایی های بالایی در آداب معاشرت برخوردارباشد. داشتن صبر و حوصله زیاد و همچنین آگاهی در مورد مباحث آرایش و زیبایی یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می شود.
مهارت های حرفه ای مدیریت سالن زیبایی
مدیریت سالن زیبایی باید با مهارت های ارتباطی و تشریفات در آرایشگاه آشنایی کامل داشته باشد.همچنین باید اصول مدیریت و رهبری کردن در سالن های زیبایی را بداند. آشنایی با اصول تبلیغات و همچنین ترفندهای بازاریابی و جذب مشتری از مهمترین ویژگی های یک مدیر حرفه ای محسوب میشود.
مدیر آرایشگاه باید با امور حسابداری نیز آشنایی کامل داشته باشد؛ چرا که امور مربوط به درصد کارکنان بر عهده وی قرار داشته و باید حساب و کتاب های مربوط به آن را نیز انجام دهد. مدیریت سالن زیبایی بایدبا انواع نرم افزارهای رایج و پربازدید آشنایی کامل داشته باشد. همچنین باید با وب سایت و اینستاگرام آشنایی داشته و با آنها کار کند. آشنایی با CRM آرایشگاهی به مدیر آرایشگاه کمک می کند تا تمام امورمربوط به سالن زیبایی را سازمان دهی کند.
شناخت قوانین کار، بیمه، درصد هر یک از خدمات آرایش و زیبایی، تنظیم قراردادهای کاری با پرسنل،مصاحبه و استخدام، آشنایی با مسائل ایمنی و بهداشت سالن های زیبایی از جمله دیگر وظایف و مهارت های یک مدیریت آرایشگاه و سالن زیبایی محسوب می شوند. علاوه بر این، مدیریت سالن زیبایی باید ازرقبا و مجموعه فعالیت های آنان آگاهی کامل داشته باشد و برای برتری یافتن نسبت به آنها تلاش کند.
بروزرسانی معلومات در حوزه آرایش و زیبایی و همچنین مدیریت از جمله مهمترین نکاتی است که یک مدیر باید همواره به آن توجه داشته باشد. همچنین باید نسبت به تمام خدمات آرایش و زیبایی ارائه شده در سالن زیبایی آگاهی کامل داشته باشد.
مهمترین نکات مدیریت سالن زیبایی
اگر می خواهید به خوبی از عهده مدیریت سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه بر بیایید، یک سری نکات و ترفندهاوجود دارد که باید آنها را به خوبی بدانید. در ادامه هر یک از نکات مدیریت آرایشگاه ها را به شما ارائه خواهیم داد.
دریافت مجوزهای لازم مربوط به بیمه و مالیات
یکی از مهمترین کارهایی که یک مدیر سالن زیبایی باید حین تاسیس سالن زیبایی به آن توجه داشته باشد، اخذ مجوزهای لازم است. یک آرایشگاه باید پروانه کسب داشته باشد و مدیر سالن زیبایی باید اقدامات لازم جهت بیمه و مالیات را انجام دهد. بیمه آرایشگری نیز خود به دو نوع بیمه مسئولیت مدنی وبیمه آرایشگران دسته بندی می شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .