صبا مشاور - مشاور قانون کار و تامین اجتماعی

مجموعه صبا مشاور ارائه دهنده مشاوره تخصصی به کارفرمایان و کارگران محترم در زمینه قانون کار و تامین اجتماعی ارائه مشاوره رایگان قانون کار و تامین اجتماعی - تماس 09395881794 خانم شاکردوست

صبا مشاور - مشاور قانون کار و تامین اجتماعی

مجموعه صبا مشاور ارائه دهنده مشاوره تخصصی به کارفرمایان و کارگران محترم در زمینه قانون کار و تامین اجتماعی ارائه مشاوره رایگان قانون کار و تامین اجتماعی - تماس 09395881794 خانم شاکردوست

صبا مشاور - مشاور قانون کار و تامین اجتماعی

این مجموعه سعی دار با اتکا به کارشناسان مجرب و ممتاز، خدمتگزار جامعه شریف کارفرمایی و کارگری کشور عزیزمان باشد.
اخبار روز روابط کار و تامین اجتماعی، ارائه مشاور قانون کار، مشاور تامین اجتماعی، بیمه بیکاری، از کار افتادگی و ... همچنین پیگیری مصوبات و تغییر قوانین مرتبط با بهره گیری از خدمات مجموعه صبا مشاور
در اقدامی نوین مجموعه صبا مشاور اماده است تا مشاوره های خود را در خصوص دعاوی حقوقی، کیفری، ارث، خانواده و ... را عرضه نماید.
با تماس با این مجموعه میتوانید از مشاوره رایگان قانون کار و مشاوره رایگان تامین اجتماعی بهره ببرید.
شماره تماس 09395881794 خانم شاکردوست

آیین نامه انضباطی برای سالن های زیبایی چیست؟

آیین نامه انضباطی به منظور آگاه سازی کارکنان نسبت به ارزش های سالن طراحی می شود تا سطح کیفی خدمات را رو به بالا افزایش دهد و پرسنل نسبت به قوانینی که باید توی سالن رعایت کند مطلع باشند. تعریف آیین نامه انضباطی برای سالن های زیبایی را باهم بررسی کردیم در ادامه از تعریف اصولی انضباط میگوییم.

انضباط چیست؟

هرگونه اقدام، عمل و رفتاری که موجب اجراء مقررات فرهنگی، اجتماعی و ارزش های تعالی شود و هم چنین باعث بالا رفتن روحیه همکاری تیمی و نهایتاً اجراء صحیح امور محوله شود، انضباط می گویند.

تخلف چیست؟

منظور از تخلف  آن دسته از اعمالی هستند که موجب اختلال و بی نظمی  در سالن زیبایی میشود و در نتیجه سرعت رشد سالن رو کم میکند. عادت ها و رفتار حرفه ای پرسنل آرایشگاه به طور مستقیم روی فرهنگ آرایشگاه تاثیر مذارد.به واقع  آیین نامه انضباطی و قوانین سالن زیبایی باید ها و نباید ها ی چهار دیواری آرایشگاه  هستند،حقیقت این هستش که هر چیزی که توی سالن زیبایی رخ میدهد، خوب یا بد داخل دریافتی صندوق آرایشگاه و درآمد آن سالن تاثیر میذارد.دونه، دونه کلماتی که توی آرایشگاه استفاده میکنید روی مشتریاتو تاثیر دارد.

میدانیم که شخصیت های مختلفی داخل آرایشگاه باهم  کار میکنند ، اما چه بخواهید چه نخواهید شما وپرسنلتان  به اندازه خودتان داخل آرایشگاه روی احساس مشتری نسبت به سالن تان تاثیرگذارید.پس چقدر خوب هستش که از همان اول قوانین تان را شفاف مطرح کنید تا با پرسنلتان یک رنگ شوید ودستانتان را به هم دیگر دهید  و نسبت به این قوانین متعهد باشید.

در اینجا این سوال پیش میاد که داشتن آیین نامه انضباطی چه کمکی به سالن های زیبایی میکند؟

نکته اول 

اگر آیین نامه ی انضباطی  مکتوب داشته باشید و آن را روز اول قرارداد به پرسنلتان دهید تا مطالعه کنند وامضاء کنند، پرسنلتون قوانینی سالن تان را جدی میگیرند و چون امضاء میکنند مسئولیت جریمه هایش رامیپذیرند.

نکته دوم 

حرفه ای ها جذب سالن های حرفه ای میشوند، پس وقتی آیین نامه انضباطی داشته باشید خود به خودافراد حرفه ای را جذب میکنید چون فرآیند کاریتان حرفه ای هستنداگر آیین نامه  انضباطی داشته باشید، پرسنلتون چهارچوب های شما را میشناسند و سعی میکنند بهش متعهد باشند.

خب حالا سوال اینجاست که من توی آیین نامه های انضباطی چه قوانینی باید بزارم؟

در ادامه به شما خواهیم گفت.

قانون اول

افراد موظفند راس ساعت بطور مثال 9 صبح در سالن حضور داشته باشند. هر سه تاخیر یک روز غیبت محسوب میشود و از حقوق کسر میشود.

قانون دوم

افراد موظفند برای رفتن به مرخصی فرم مربوط به مرخصی را پر کنند و در صورت تایید و امضاء مدیریت به مرخصی بروند، در صورتی که فرم مرخصی را پر نکنند و بدون تایید مدیر به مرخصی بروند، غیبت محسوب میشود و پرسنل درآخر ماه 100هزار تومان جریمه میشود.

آیین نامه انضباطی برای سالن های زیبایی

قانون سوم

از آنجا که مشتری رئیس است حتی اگر حق با مشتری نباشد پرسنل حق ندارد برخرود بد با مشتری راندارد بلکه  موظف است با رفتار حرفه ای مشتری را به آرامش دعوت کند .حکم رفتار بد با مشتری اخراج است.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که ممکن است خیلی از سالن دار ها بگویند ما که دلمون نمیاد پرسنل رو اخراج یا جریمه کنیم، خب انتخاب با خود شماست یا باید به قوانین متعهد باشید تا یک سالن حرفه ای داشته باشید یا اینکه مدام از اشتباهات پرسنل بگذرید تا سالن تان به یک سالن متشنج تبدیل شود.

شما نباید برای پرسنلتان فقط  جریمه در نظر بگیرید بلکه در مقابل آن تشویقی هم در نظر بگیرید، مثلاتشویقی های رکورد تیمی به این معنی که اگر رکورد درآمد سالن زده شد همه ی پرسنل را به یک مسافرت  خوب دعوت کنید یا به همه ی پرسنل نفری یک تا دو میلیون هدیه نقدی داده شود.

یادتون باشد که شما به عنوان مدیر باید کای کنید که پرسنلتان متوجه بشند  که شما هدفتان برنده بودن تیم هستش تا برنده بودن خودتان؛ با این رفتار پرسنل های شما عاشق شما می شوند.

 

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .

  09129267044 خانم شاکر دوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی