شکایت پرسنل درمانگاه ها
اهم وظایف و فعالیت ها ی واحد واحد رسیدگی به شکایات
راهنمائی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت و دریافت شکایات از ارباب رجوع
اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته
مکاتبات جهت دریافت مستندات وپرونده شاکی از مراکز
بررسی و پاسخ مکاتبات وزارت بهداشت، دادسرای جرایم پزشکی، سازمان تعزیرات، سازمان نظام پزشکی مربوط به شاکیان این ارگانها
دریافت و بررسی شکایات از سامانه ۱۵۹۰ ودر خواست بازدید وپیگیری تا حصول نتیجه
پاسخ به شکایات سامانه ۱۶۹۰ ( شکایات سرپایی) و پیگیری تا حصول نتیجه
ارائه گزارش عملکرد واحد شکایات به ارگان های مرتبط
انجام امور مربوط به پرونده های کمیسیون ماده ۱۱(سازمان تعزیرات حکومتی)
بازدید از مراکز و ارزیابی عملکرد مراکز تابعه درارتباط با تعرفه های مصوب و انجام محاسبات مالی پرونده
جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید .