از یک وکیل اداره کار متخصص باید چه انتظاراتی داشته باشیم؟
وکالت یکی از مشاغلی است که زیر شاخه های مختلفی دارد، وکیل اداره کار یکی از آن هاست. منظور از این زیر شاخه ها این است که یک وکیل در یک زمینه ی خاص به وکالت می پردازد یا اینکه تحصیل می کند. اگر می خواهید در خصوص وکیل اداره کار متخصص بیشتر بدانید پس مطالب امروز را از دست ندهید چرا که به طور مفصل در این باره صحبت خواهیم کرد.
·وکیل اداره کار به چه کسی گفته می شود؟
از عنوانی که برای این دسته از وکلا انتخاب شده است می توان فهمید که وکالت آن ها در زمینه ی کار است، به طور کلی به وکلایی که برای حل مشکل بین کارفرما و کارگر وارد عمل می شوند وکیل اداره کار می گویند. او در این میان به شخصی که حقش پایمال شده باشد کمک می کند تا به هدفی که دارد برسد، لازم به ذکر است که پیش از هر چیز بایستی مشاوره ای در میان وکیل و موکل صورت بگیرد در غیر این صورت روند پرونده نمی تواند نتیجه ی مطلوبی داشته باشد.
·انتظاراتی که موکل از وکیل اداره کار متخصص دارد چه می تواند باشد؟
مسلما اولین و مهم ترین انتظاری که یک موکل از وکیل اداره کار متخصص دارد این است که او را تا جایی که امکان دارد مورد حمایت خود قرار دهد اما این تمام ماجرا نیست، از دیگر انتظارات موکل یا بهتر است بگوئیم وظایف یک وکیل به شرح زیر است:
- یک وکیل اداره کار متخصص باید هر نوع اطلاعاتی که می داند لازم است تا پرونده موکل را به شکل بهتری پیش ببرد، جمع آوری کند.
- وکیل باید با حوصله تمام سوالات موکل را پاسخ دهد و به او مشاوره دهد در صورتی که ابهامی نیز راجع به پرونده دارد از او سوال کند.
- از دیگر وظایف او یا انتظاراتی که موکل از وکیل دارد این است که محرم اسرارش باشد حتی پس از این که پرونده خاتمه پیدا کرد.
- صادق، منصف، خوش برخورد، درست کار و... از دیگر صفات مثبت و وظایفی است که یک وکیل اداره کار متخصص باید از آن ها برخوردار باشد.